Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

11 kwietnia 2008

.Back To The Old School: Throwback Of The Week




W dzisiejszym wydaniu Throwback of the Week przedstawiam Wam teledysk do utworu Can't Stop The Prophet mistrza Jeru the Damaja.
Kawałek pochodzi z genialnego albumu The sun rises in the east wydanego w 1993 roku i był jednym z singli które osiągnęły ogromny sukces i dzięki temu stały się klasykami gatunku.
Czemu akurat ten teledysk? Jest kilka powodów. Pierwszym jest ciekawy pomysł na klip- animacja, komiksowa kreska kojarząca się z klimatem Nowego Yorku lat 90-tych. Przerysowane, wręcz karykaturalne postacie, reprezentujące poszczególne grupy ze społeczności ulicy. Drugi to niesamowity tekst tego utworu, a trzeci, bo to utwór z mojego ulubionego krążka Jeru.
Smacznego.

3 Comments:

Graf said...

I to logo SUPREME w lewym dole ekranu :)

m. oglądałaś ten program ?:>
ja nagrywałem na vhsy :)
w sumie nigdzie indziej w TV w roku 2003 nie puszczali aesop rocka'a przynajmniej z tych co ja oglądałem

Anonimowy said...

nie to, zebym sie czepial, ale album przeszedl do klasyki raczej za sprawa swietnych wersow jeru i beatow premiera, a niekoniecznie z powodu duzej sprzedazy.

klip naprawde dobry, ciekawe kto robil projekt graficzny, bo rezyserowal niejaki adisa http://www.mvdbase.com/tech.php?last=Adisa&first=

peace out.

margolcia said...

a na sukces proszę Pana co się składa? żeby była dobra sprzedaż album musi czymś się wyróżniać, więc bez wysnuwania za daleko idących wniosków.