Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

24 grudnia 2007

.Peanut Butter Wolf Presents-Badd Santa


Z okazji świąt prezentuje Wam nową kompilację stworzoną przez Peanut Butter Wolfa.
Nie jest niestety powalająca, a PBW jedzie raczej na wytworzonej wcześniej renomie, ale klimat świąt jest utrzymany.
Za tem wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia, ciekawych płyt i niezapomnianych koncertów.




TRACKLIST

01. This Christmas Girl - James Pants
02. My Christmas Bells- Hard Call Xmas
03. Close Your Mouth It's Christmas - Free Design
04. Santa's Rap Party - Super Jay
05. Kwanzaa - Georgia Anne Muldrow
06. Christmas Is Coming - Cocoa Tea
07. What You Want For Christmas - Quad City DJ's, The 69 Boyz and K-Nock
08. Santa’s Got A Bag Of Soul - The Soul Saints Orchestra
09. Funky Fresh Christmas - Busy Boys
10. I Like Christmas (Robot Version) - Bruce Haack
11. Go Power At Christmas Time (Album Version) - James Brown
12. Skating - Vince Guaraldi
13. A Scoopy Rap - Scoopy
14. My Lovely Christmas - Baron Zen






ps: dzięki Guri za życzenia ;)

7 Comments:

Anonimowy said...

nie mogłem zapomnieć o mojej ulubionej warszawiance :* ;p

chciałem Ci zapodać na święta jakiś dobry kawałek, ale ostatnio na nic oszałamiającego się nie natknąłem ;p

margolcia said...

ja w sumie mam cos fajnego, ale moze w ogole wrzuce cala plytke pozniej, to sobie zobaczysz.

Anonimowy said...

gosiu a podsumowanie roku jakies bedziesz robic? :> :D:D:D

jak tak, to nie zapomnij o plycie pharoahe monch'a i taliba :p

margolcia said...

Sprawdz sobie to: http://margolcia.diinoweb.com/files/Muzik/04-pugs_atomz-memorial_feat._deuce_eclipse_and_dave_ghetto-ftd.mp3

i to:

http://margolcia.diinoweb.com/files/Muzik/03-pugs_atomz-whatever_man-ftd.mp3

Anonimowy said...

ej, ej, dobre, dobre :d nie powiem ;d

Anonimowy said...

djuknow kupił ode mnie vinyl prozacka ;p miejmy nadzieje, ze cos dobrego z tego wyjdzie ;p

Anonimowy said...

na tym blogu byl link do albumu baron zen at the mall remixes, bylby ktos na tyle uprzejmy, zeby to zaladwac raz jeszcze? w calym internecie nie omge znalezc linka, dzieki z gory, jou.