Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

24 listopada 2007

.Murs - 3:16: The 9th Edition


3:16: The 9th Edition to album, który dla mnie jako dla słuchacza znaczy bardzo wiele. Była to płyta, od której zaczęłam za równo słuchać samego Mursa jak i od której rozpoczęła się poniekąd moja przygoda z Definitive Jux Records.
Krążek w całości wyprodukowany przez 9th Wonder'a zawiera całą masę wspaniałych i niepowtarzalnych utworów. Aranżacja, to jak dla mnie jeden z mocniejszych atutów tego albumu. 9th Wonder wykorzystał jako sample utwory takich wykonawców jak Curtis Mayfield, Lou Rawls, Billy Paul czy Gloria Lynne. Klimat stworzony na 3:16 jest niepowtarzalny, również ze względu na stronę liryczną. Murs rymuje o sprawach dotyczących jego codzienności, tego co zaobserwował, co go spotkało, niejednokrotnie robi to w zabawny i przewrotny sposób. Jak zwykle rytmicznie i idealnie do bitu.
Na 3:16 wszystkie elementy wzajemnie się uzupełniają, przez co tworzą coś genialnego. Polecam Wam tą płytę, bo ja łapię się na tym, że co jakiś czas wracam do niej, z coraz większym sentymentem.
Faworytami są niezmiennie: Freak These Tales, The Animal ze świetnym udziałem Phonte z Little Brother i kawałek H-U-S-T-L-E, do którego publikowaliśmy niegdyś teledysk.



TRACKLIST:

01. Intro
02. Bad Man
03. 3:16
04. Pain
05. Trevor An' Them
06. Freak These Tales
07. H-U-S-T-L-E
08. Walk Like A Man
09. And This Is For...
10. The Animal - Murs & Phonte


A jako bonus wrzucam trzy utwory (w oryginale), które 9th Wonder wykorzystał jako sample przy tworzeniu tego albumu:

Billy Paul-Word Sure Gets Around jako inspiracja do Freak These Tales
Curtis Mayfield-Now You're Gone ja inspiracja do H-U-S-T-L-E
Lou Rawls - Its our anniversary Today jako inspiracja do The Animal




Teledysk do utworu H-U-S-T-L-E:



Teledysk do utworu Bad Man:



Przepraszam tych, co tu często zaglądają licząc na jakieś nowe posty, ciekawe płyty. Po prostu mało czasu, brak motywacji i choróbsko sprawiają, że mi się najzwyczajniej w świecie nie chce.

2 Comments:

Anonimowy said...

kazdemu sie czasem nie chce ;]
a Freak These Tales mieszka u mnie w winampie chyba od zawsze ;p

Rowlf The Dawg said...

Dobra plyta, a nawet wiecej niz dobra, tez ja mam na swoim blogu. :P

Fajnie ze sa tez sample. :D