Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

16 sierpnia 2007

.Line Up Hip Hop Kempu powiększa się!



Niesamowita sprawa. Nikt sie nie spodziewał, że na tydzień przed rozpoczęciem Hip Hop Kempu line up festiwalu powiększy się i to o tak znakomitych artystów:

+ A State Of Mind - jedna z największych sensacji HHK 2006, po festiwalu powtórzyła żywiołowy show w Częstochowie

+ Jehst - czołówka rapu z Wielkiej Brytanii, jedna z najbardziej uznanych postaci tamtejszej sceny hip-hop

+ Icon The Mic King - pochodzący z Filadelfii raper, który wystąpi na kempowym beforeparty razem z Yarah Bravo z ekipy DJ'a Vadima!

+ Abstract Rude - legenda kalifornisjkiego podziemia, właściciel niepowtarzalnego niskiego głosu i super flow, gwiazda polskiego Before HHK Party (wystąpi razem z DJ'em Vadimem)

Jaram się :)

14 Comments:

Wojtas said...

uuu robi się coraz lepiej.:D

guri said...

a co to za koment zostal usuniety? ;p

margolcia said...

Wojtkowi sie napisalo dwa razy to samo hehe

guri said...

aha :P
zobacz jakiego posta dodalem u siebie na blogu :>
z pamiecia o tobie :)

margolcia said...

a widzę, widzę, chwali się.
jedna z moich ulubionych płyt.
chyba Ci wtedy własnie 'If' z Asheru przesyłałam.
Genialny track.

guri said...

splacam sie, ja na twoim blogu umiescilem prozacka, a teraz na moim kenn starr'a od ciebie, 1:1 :P

margolcia said...

spoko, przyjdzie czas i moment, też napisze do tego jakąś recenzję, będzie to pewnie za milion lat świetlnych ;)

Anonimowy said...

a ciebie z pracy wyrzucili czy co? ;p
ze siedzisz w domu o tej porze? ;p

margolcia said...

nie hehe :) dostalam wolne, tak jak zreszta 3/4 obsady wydawnictwa i tak sie lenie/sprzatam/przygotowuje na hhk/dzialam na blogu

Anonimowy said...

kurde, ja bank holiday mam dopiero za tydzien w poniedzialek, juz nie moge sie doczekac tego weekendu :)

margolcia said...

zycze udanego wypoczynku.
ja jeszcze siedze 6 dni i Czechy witaja :D

Anonimowy said...

ja za jakis czas tak powiem, tylko z koncowka "i Polska wita" ;p

margolcia said...

chce Ci sie wracac?

Anonimowy said...

nie chce mi sie do polski :]
ale nie ukrywam, ze mam juz troche dosyc pracy :P