Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

25 lipca 2007

.Aesop Rock - None Shall Pass


Płyta jest więcej, niż niesamowita. Zawiera całą masę dobrych tekstów, produkcji muzycznych jak i niepokojących momentów. Aesop Rock spisał się wyśmienicie, a singiel promujący, który nazywa się nie inaczej jak None Shall Pass powala swoją aranżacją. Duże uznanie za tą płytę dla El P i Rob'a Sonic'a, którzy wzieli udział w produkcji.
Każdemu nie mogę jej polecić, ale ten krążek będzie idealny, dla osób, które lubią eksperymenty i niepowtarzalny, czasami lekko mroczny hip hop rodem z Definitiv Jux.



TRACKLIST:

01. Keep Off the Lawn
02. None Shall Pass
03. Catacomb Kids
04. Bring Back Pluto
05. Fumes
06. Getaway Car
07. 39 Thieves
08. The Harbor Is Yours
09. Citronella
10. Gun for the Whole Family
11. Five Fingers
12. No City
13. Dark Heart News
14. Coffee (ukryty Bonus Track)

Dodatkowo zamieszczam filmik z koncertu, gdzie możecie usłyszeć singiel None Shall Pass w wersji live. Aesop Rocka wspomaga El P.


8 Comments:

guri said...

naplulas mi tym prosto w twarz :]
odchodze z bloga :]

margolcia said...

hahaha :] wez sie ogarnij

guri said...

trudno, moja reakcja powinna byc do przewidzenia, twoj blog w koncu, nie wpierdalam sie ;p

margolcia said...

o matko, to nie jest tylko blog o trueschoolu, ja chce roznorodny hip hop, a nie da sie kuryc, ze ta plyta jest zajebista.
Tobie sie nie musi podobac, ale mysle, ze najda sie ludzie, ktorzy chetnie ja sciagna.

margolcia said...

a poza tym chyba wszyscy troje tworzymy tego bloga i nie wiem, po co wyskakujesz z takimi tekstami

guri said...

wyluzuj, tworz swojego bloga wg swojej wizji, co ja mam tutaj do gadania :d
dobraaa koniec off'a :d bo i tak porozumienia nie bedzie a w tym temacie niech sie fani aesopa wypowiadaja

Anonimowy said...

dobry ejsop nie jest zly

Wojtas said...

cholera, o ile każdym wcześniejszym ejsopem strasznie się jarałem, o tyle ten nijak mi nie wchodzi...