Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

28 października 2008

Dj Premier, The Fresh 26.10.2008 - mini fotorelacja z imprezy


Od razu spieszę z wyjaśnieniem czemu tylko mini fotorelacja, a nie pełna. Winien jestem ja i tylko ja, ponieważ nie dysponowałem tego niedzielnego wieczora dostateczna ilością czasu, która pozwoliłaby mi sfotografować całą imprezę. Już miałem wychodzić do domu, kiedy jak z pod ziemi na scenę wyskoczył oczekiwany przez lekko już znudzoną publiczność Dj Premier - człowiek legenda, jeden z najlepszych, jeśli nie najlepszy nowojorski producent, współtwórca formacji Gangstarr - człowiek, którego nie trzeba z reszta opisywać.
Tłum oszalał. W sekundę powstała wrzawa zagłuszająca muzykę płynąca z potężnych koncertowych głośników, czuć było to, że ludzie którzy przyszli tej nocy do klubu The Fresh nie zaleźli się tam przez przypadek. Ponoć koncert był znacznie lepszy niż na łódzkim festiwalu OCF. Kilkugodzinne czekanie na gwiazdę wieczoru umiliła spontaniczna, towarzyska bitewka b-boyowa, która pojawiła się niespodziewanie pod sceną. Było co oglądać, ponieważ głównymi jej uczestnikami byli b-boye z sobotniej imprezy Circle Kingz. Trzymając się "mini" konwencji utnę tą krótką relację. Zapraszam do oglądania zdjęć.












1 Comment:

Anonimowy said...

ja powiem tylko, ze bylo MEGA, chociaz do konca nie moglem zostac niestety... syndrom dnia nastepnego