Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

30 września 2008

Murs na prezydenta!



Kolejna ciekawa pozycja datowana na koniec września, a dokładniej na dziś!
Murs, znany z podziemnych wydawnictw artysta, postanowił najwyraźniej rozszerzyć swoje horyzonty, o bardziej mainstreamowe obszary, o czym ewidentnie przekonuje gościnny występ Snoopa oraz Will.I.Am'a znanego z co raz bardziej roztańczonej i rozśpiewanej supergrupy Black Eyed Peas, na jego najnowszej płycie Murs for President. Ciekaw jestem efektu tego nietypowego kolażu, ponieważ album wydany zostanie nakładem tytana amerykańskiego przemysłu muzycznego – Warner Bros, oraz zmiksowany przez nikogo innego tylko przez samego Dj Quik’a. Petarda czy niewypał? Osobiście więcej szans daje petardzie, ale zobaczymy co z tego będzie. Póki co promo-trailer i tracklista.



01. Intro
02. I'm Innocent
03. Lookin' Fly (feat. Will.I.Am)
04. The Science
05. Can It Be (Half A Million Dollars And 18 Months Later)
06. Everything
07. Road Is My Religio
08. Sooo Comfortabl
09. Time Is No (feat. Snoop Dogg)
10. Think You Know Me
11. Me And This Jawn
12. Love And Appreciate II (feat. Tyler Woods)
13. A Part Of Me
14. Break Up (The OJ Song)
15. Breakthrough

4 Comments:

margolcia said...

Boje się, że to będzie mega porażka.
Murs jest zajebistym emce- jednym z moich ulubionych, ale promo jakie słyszałam trochę mnie przeraża i zasmuca.

Anonimowy said...

nie no porażka to nie będzie, ale muzycznie jak dla mnie mocno przeciętne, a ja tam Murs'a jakoś nigdy specjalnie nie lubiłem

Sibe said...

Dla mnie Murs jest jednym z moich ulubionych mc, dlatego jestem bardzo ciekaw jak to wyjdzie. Najlepiej jednak mu wyszła współpraca z 9th Wonderem na 3:16 i tego raczej imho nie da rady już przebić :)

Anonimowy said...

3:16 była nawet dobra, ale Murray's Revenge jak dla mnie to już niewypał. Za najciekawszy album Mursa uznałbym Varsity Blues, Murs For President niestety, ale na pewno go nie przebije ;)