Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

5 sierpnia 2008

.Hip Hop Kemp Party, czyli ...




...jak nie widziałeś Kaze'a w Częstochowie, to zobaczysz go w Toruniu.
Już 19 sierpnia, w toruńskim klubie NRD wystąpi Kaze, znany m.in. z ekipy Rawkus 50 i współpracy z Justus League.
Razem z nim na imprezie zagra nasz sztandarowy, dj'ski duet The Returners oraz Dj Who?list.
Impreza rozpocznie się o godzinie 20, a wjazd kosztuje raptem 8 zł.
Dlatego warto się tam pojawić i poczuć przedsmak Hip Hop Kempu (my oczywiście tam zawitamy ;) )

6 Comments:

Anonimowy said...

jszcze jeden beforek odbywa sie teraz w czwartek w krakowie;)
http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=45998875&albumID=1346500&imageID=41052375

Anonimowy said...

no nie gadaj, że będziesz na tym koncercie, haha!

margolcia said...

a będę, a nawet będziemy z Marcinem, a co, NRD a fe? czy też się tam wybierasz?

Anonimowy said...

a fe? ;p
nie, jak dobry koncert to klub nie jest ważny.
ja raczej się nie wybiorę, bo szkoda mi na to 8 zł ;p
ale, że Ty znowu będziesz tyle jechać na koncert ;p
tzn. rozumiem, że przy okazji ukochanego odwiedzisz ;p

margolcia said...

A opowiesz mi jak to jest nie rozwijać się w muzyce, tylko tkwić w tym co się słuchało X lat temu? ;)
To raczej odwrotnie. Na Kaze'a jadę przy okazji tego, że będę niedaleko Torunia.

Anonimowy said...

nie wiem jak to jest, więc Ci nie odpowiem :]
haha, ten tekst wynika z tego, że żal mi na to 8 zł? tak, żal mi :D
bo jego muzyka nie jest w moim guście, a o gustach się nie dyskutuje, ryte? :D

rozwijać się w muzyce? trzeba najpierw poznać muzykę, fakt WOLĘ to co powstawało w zeszłej dekadzie i na początku obecnej (takich ludzi tysiące :]), ale moja droga, ważne jest to, żeby poznać to co zajebiste dla samego siebie w tej muzyce, a nie to, żeby ciągle z nurtem nowości (i nie chodzi mi tutaj, że nowości są do dupy, żeby nie było). Każdy woli coś innego, a o gustach dyskutować nie będziemy, bo od dawna wiemy, że mamy odmienne, ryte? :D