Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

2 kwietnia 2008

.Pierwsze pozycje line upu Hip Hop Kempu 2008!!




Znane są już pierwsze grupy, które wystąpią na tegorocznej odsłonie Hip Hop Kempu.
Będą to (trzymajcie się foteli):



THE ROOTS /USA/

ATMOSPHERE + BROTHER ALI /USA/

PHAROAHE MONCH /USA/

eMC (Masta Ace, Wordsworth, Punchline, Strick) /USA/

KOOL SAVAS /D/

MR.LIF & AKROBATIK /USA/

ZION I /USA/

WAX TAILOR /FR/

NAVIGATORS /CZ/




Można paść z wrażenia - ja przed chwilą to zrobiłam.
Poranna kawa już mi niepotrzebna, jaram się przeokrutnie i jadę co by się nie działo.

4 Comments:

Anonimowy said...

kurwa, kurwa, kurwa, kurwa, kurwa! :(
a ja gdzie pewnie będę w tym czasie?
za granicą kurwa :/
the roots, zion, pharoahe, no zabić sie idzie :/

Anonimowy said...

ale w sumie skoro the roots beda akurat w europie, to wyspy zachaczą na bank, to pies tam, pojde tam na koncert, o! ;p

Anonimowy said...

poza tym ja slyszalem the roots w pelnym skladzie, z miestrzem basu - Hubem ! :D
o! i tym jeszcze sobie podbije! :D
a Hub robi widowisko i nikt temu nie zaprzeczy, prawdziwy root z niego byl, o! :D

Luca said...

haaa pięknie, odbiję sobie w końcu Heinekena i Rock The Bells, W końcu zobaczę The Roots haaa no i Athmosphere i Brother Ali razem? to będzie coś, Pharoahe Monch i eMC nigdy dość! Zion I, Mr. Lif Akrobatik, Wax Tailor... Ten rok jest tłusty!