Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

2 kwietnia 2008

.Kanser-Future Retro Legacy


Kanser to trio z Minnesoty. 5 kwietnia powracają ze swoim siódmym w karierze albumem, zatytułowanym Future Retro Legacy. Całość wyprodukowana przez Big Jess zostanie wydana nakładem Interlock Records.
O samej płycie można powiedzieć, ze jest całkiem ciekawa. Przyjemnie się tego słucha. Przeważają funkowe brzmienia i sample prosto ze starych, soulowych kawałków.
Plusem jest zróżnicowanie przedstawionego materiału. Od spokojnych nastrojowych kawałków, po mocno tropikalną nutę, po bardziej imprezowe utwory.
Album zrobiony w dobrym stylu, warto sprawdzić.


TRACKLIST:

01. Once Again
02. Pleasent
03. Coming Out Again (The Sunshine Song)
04. Save The Day
05. East Lake Lullaby
06. Tinseltown
07. Beaut-E
08. Life Symphony
09. Interlude
10. God Made Girls
11. We Don’t Know Jack
12. Hands On My Time
13. Legacy

12 Comments:

Graf said...

zastanawiająca jest jedna rzecz
Bigg juss i ekipa z minesoty
czy to nie chodzi o Big Jessa z Unknown Prophets, białego mc i producenta ?

Big Juss to gość z Company Floooowww
i wszyscy wiedzą kim on jest przynajmniej an tym blogu ( zakładam że są kompetentni a jak nie to do edukować się a potem dopiero pisać cokolwiek :P)

pozdrawiam
Graf

margolcia said...

Oczywiście, że chodzi o Big Jessa, a nie Big Jussa.
Mój błąd, z rozpędu napisałam, a Ty możesz być grzeczniejszy w tych swoich uwagach ;]

Graf said...

ok, ale to nie pierwszy błąd na tym blogasku w wykonaniu tej autorki :P

gdyby sie słuchało FRS nie było by tych błędów :P

margolcia said...

oj tak, tak
nieomylny jest ten, co nic nie robi ;]
nie masz życzenia to nie czytaj :P

Graf said...

ja robię :P niedługo poczytasz. poza tym skąd możesz wiedzieć ile robię. nie słuchasz frs, więc nie wiesz o czym i co tam mówię :)
a czytać będę bo myślę że warto, zaznaczam że ja krytykuję konstruktywnie.

margolcia said...

Chyba nie zrozumiałeś przekazu.
Nie napisałam, że nic nie robisz, tylko przytoczyłam stare powiedzenie "nie myli się ten, co nic nie robi" nie znasz? - nic, a nic Ci nie zarzuciłam.
Nie słucham, bo nie mam czasu ;]
Wiem, że konstruktywnie, ale zarzucanie niekompetencji z powodu jednej literki- fakt, że zmieniło to sens wypowiedzi, ale nie była to pomyłka z serii Blockhead brat Aesop Rocka ;]

Graf said...

Droga użytkowniczko m.
głównym celem mojej wypowiedzi jest
a) ustalenie prawidłowej informacji:)
b) namówienie na słuchanie audycji, bo do cholery jakiś tam target jest a słuchają dopiero jak im sam nałożę słuchawy na łeb, odpalę i dopilnuję żeby przez kilka minut nie mogli ich zdjąć

serdecznie i zawsze dobrymi intencjami pozdrawiam :)

margolcia said...

mogę pomyśleć o jakieś reklamie na blogu ;]

Anonimowy said...

do graf: no rzeczywiscie namowiles...szkoda tylko ze nie podales ani gdzie sluchac, ani nazwy....

Graf said...

metoda # 1 klikamy na moj profl na blogerze i oglądamy go w miar uważnie
#2 wchodzimy na graffatrapshow.blogspot.com

Unknown said...

ja

Unknown said...

ja bym prosil 11 track luzem, bo nie chce sie rozpakowac..a plyta godna polecenia jak najbardziej