Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

22 stycznia 2008

.Trochę, o okładkach


Ostatnio podczas przeglądania allegro trafiłam na płytę Camp Lo i pierwszą moją myślą jaka pojawiła się w głowie było: o! to ten album, gdzie jest wykorzystana okładka płyty Marvina Gaye.
A później zaczęłam się zastanawiać ile jest takich płyt, które mają takie same lub podobne wierzchy. Jak się okazuje- bardzo wiele.
Specjalnie dla Was zestawiłam 58 różnych okładek.
Miłego oglądania.






























9 Comments:

Anonimowy said...

O widzisz, dobry pomysł na notkę. Sam ostatnio kilka pozycji wyszukałem ale zapomniałem już co to było :D W każdym razie jest ciekawie ;)na 100% :D

Anonimowy said...

a mnie sie to skojarzyło. jean grae sie bawi: http://www.okayplayer.com/promos/jean-grae-jeanius-covers.jpg

warszaw said...

szacun!

Anonimowy said...

zestawienie to jest skserowane z jednego arykulu na amerykańskim portalu, wiec mogłaś sobie odpuścić teksty w stylu "specjalnie dla was zestawiłam"

Anonimowy said...

xero:
http://formatmag.com/art/inspired-hip-hop-album-covers/

margolcia said...

Fakt, artykuł znalazłam podczas szukania okładek i wzięłam z niego aż 4 przykłady, bo co jak co nie jest to xero (okładkę do Obey'a, Dj Fingaza, The Turnaround i Tone Loc'a) .
I może wstrzymaj swoje daleko idące wnioski, że coś xerowałam.

Przykra jest ta polska mentalność.

Anonimowy said...

MOIM ZDANIEM popełniłaś PO części PLAGIAT, podpisując się pod czyjąś pracą, pisząc że "sama przygotowałaś te zestawienie"

polska mentalność? rozwiń może co miałaś tutaj na myśli, bo ja jestem dumny ze swojego pochodzenia

margolcia said...

Gdzie masz napisane, że SAMA przygotowałam to zestawienie?
Jeżeli cytujesz to rób to dokładnie.
Napisałam, że 'zestawiłam', a nie sama zestawiłam.
Innym faktem jest to, że siedziałam pare godzin nad tym, szukając okładek na amazonie i innych stronachm a później przerabiałam je i zestawiałam w photoshopie, więc mam prawo napisać, że je zestawiłam, bo nikt za mnie tego wszystkiego nie zrobił.

A co do mentalności to zauważyłam, że normą jest wytykanie błędów, umniejszanie np. osiągnięć, rzucanie przysłowiowych 'kłód pod nogi' czy łapanie za słowka.
Gratuluje Ci dumy i życzę miłego dnia.

Anonimowy said...

tak na zgodę teledysk nawiązujący do tematu posta:
http://www.dailymotion.com/video/x46v8r_erykah-badu-honey_music