Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

31 stycznia 2008

.Back To The Old School: Throwback Of The Week




Przez dochodzące do mnie głosy czytelników, żeby przywrócić ten dział bloga, postanowiłam wznowić cykl Back To The Old School: Throwback Of The Week.
Tak więc, powracamy. Tym razem z klipem Run DMC - Its like that.
Niesamowicie przypomina mi lata wczesnej młodości. Jeden z pierwszych klipów przedstawiających bitwę taneczną. To trzeba koniecznie sobie przypomnieć.
Smacznego!

4 Comments:

Anonimowy said...

pierwsze co rapu uslyszalem w zyciu!
zapamiętam na zawsze :)
5!

Anonimowy said...

"Przypomina mi lata wczesnej młodości" hahahaha zalatuje Bogną :D Pamiętam jak siora dawno, dawno pokazała mi ten klip. Aaaaj aż miło się robi jak to się przypomina :)

Anonimowy said...

jeden z pierwszych klipów z bitwą taneczną - z 1997 roku? nie wierzę :P

margolcia said...

w takiej konwencji ;] jak nie przestaniecie mnie łapać za słowka, to nie będzie kierwa komentarzy ;]