Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

13 listopada 2007

.Afu Ra razy 3!


Jak już wiadomo od pewnego czasu ponownie do naszego kraju zawita sam AfuRa.
Razem z DJ'em Blahzay Blahzay odbędzie krótką, bo trzydniową trasę koncertową w ramach promocji nowego mixtape'u 'Voice of the people'.
Afu występi w:

6.12 Szczecin - klub Black Pearl
7.12 Lublin - klub Graffiti
8.12 Bydgoszcz - klub BCSK Yakiza

Cena biletu to 20 zł, a w dniu koncertu 25 zł.

Szkoda, że wydarzenie to kooliduje z Mighty Vibes IV, no ale cóż, trzeba coś wybrać.
Podziękowania dla Sibe'a za podesłanie informacji.

6 Comments:

Anonimowy said...

ciekawe czy znowu Diego z nim wpadnie ;p

Anonimowy said...

widzialem trzy razy i zaluje - z koncertu na koncert coraz gorzej. jesli pieniedzy wystarczy czasu na skonczenie zajec to wybieram zdecydowanie legende - el da senseia

Anonimowy said...

el da sensi wygrywa. po body of the life force afura zginal. a artifacts i elda byli zawsz zreszta widzialem juz afu 2 razy i w ogole mi sie nie podobal koncert, taki jakis na odwal sie. poz tym poraz dziesiaty jet chyba w polce i gra tu wiecej niz wwo :P

Anonimowy said...

a state of the arts? :| - powrot w dobrym stylu.
poza tym life force radio to tez dobry album, moze perverted monks to troche slabszy, ale jak na moje afu to jeden z lepszych reprezentantow undergroundu :]
i nie kumam po cholere chodzic na koncert ponownie skoro komus sie nie podobalo za pierwszym razem ;d

Unknown said...

Ja też widziałem Afu nawet trzy razy pomimo, że bez podjarki. Pierwszy raz z ciekawości, drugi przy okazji pobytu w trójmieście (dla zabicia czasu) a trzeci na hip hop kempie (tlko fragmentarycznie, bo bodajże Tigerstyle grał w tym samym czasie). I w sumie też uważam, że Afu się definitywnie skończyła zaraz po tym jak się zaczął. Kupiłem oryginał Body Of The Life Force zaraz po premierze, Life Force Radio przesłuchałem, kolejne sobie już odpuściłem po pobierznym sprawdzeniu promo. W sumie ma trasę, więc tanio. 25pln to nie strata pieniędzy. Jak ktoś jeszcze nie widział, to zawsze może skorzystac. Sensei będzie też na Asfalt Jamie i bilety też będą tanie - 40pln przedsprzedaż.

Marcin Stasiak said...

Tanio, blisko(Szczecin), zajebisty wykonawca! Wiec jadę! :D