Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

12 października 2007

.Little Brother - GetBack


Nareszcie, po dwóch lata ukazał się nowy album, jednej z moich ulubionych grup jaką jest Little Brother.
Cieszyłam się jak dziecko, niestety po przesłuchaniu mam mieszane odczucia.
Krążek nie równa się z The Minstrel Show - nie ma takiego klimatu i ciągłości tematu jak wydawnictwo z 2005 roku.
Oczywiście nie mogę powiedzieć, że jest zły, bo bym bardzo zgrzeszyła.
Ogółem mówiąc utrzymany jest w typowej dla grupy stylistyce, głownie za sprawą bardzo charakterystycznych produkcji Illminda i 9th Wondera - radosnych i nastrojowych.
Utwory niejednokrotnie świetnie uzupełniają goście m.in Dion ze swoim specyficznym wokalem, do którego pasuje przede wszystkim bit stworzony przez Hi Teka - nieinaczej jest tutaj - przywodzi to na myśl kawałek z Q Tipem z producenckiej płyty Hi Teka. Jak dla mnie na plus. Świetnie też jawią się piosenki, w których chłopaków wspomaga Carlitta Durand - miły dla ucha głos, wpasowuje się idealnie w nastrojową otoczkę.
Zawiodłam się trochę na tracku Two Step Blues wykonywanym z Darienem Brockingtonem, bowiem nie jest on tak dobry jak kawałki z The Minstrel Show, w których właśnie brał udział Darien.
Podsumowywując. Płyta przyjemna, choć dla mnie za krótka. Szkoda też, że jest tak mało kawałków z ludzmi z ekipy Justus League, wydaje mi się, że przez to materiał jest trochę ubogi.
Brakuje tutaj np. udziału Joe Scuddy.
Polecam ją jednak. Trzeba sprawdzić album, na który czekało się aż dwa lata.



TRACKLIST:

01. Sirens feat. Carlitta Durand
02. Can't Win For Losing
03. Breakin My Heart feat. Lil' Wayne
04. Good Clothes
05. After the Party feat. Carlitta Durand
06. ExtraHard
07. Step It Up feat. Dion
08. Two Step Blues feat. Darien Brockington
09. That Ain't Love feat. Jozeemo
10. Dreams
11. When Everything Is New

2 Comments:

Anonimowy said...

cześć.jakbyś mogła to wrzuć The Minstrel Show ,bo nie moge tego znaleść.dzięki z góry.

links said...

Gdyby jeszcze ktoś chciał sprawdzic płyte:

http://sciagaj.blogspot.com/2008/03/little-brother-getback.html

pozdrawiam ;)