Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

14 sierpnia 2007

.Princess Superstar - My Machine


Wybierając tą płytę zastanawiałam się od czego zaczęłabym jej krótką recenzję.
Może od faktu, że sama osoba Princess Superstar nie jest zbyt znana w Polsce, choć w zeszłym roku gościła na Fuzji Stylów organizowanej przez Lecha.
Ja sama trafiłam na jej twórczość przez przypadek, przeglądając ponad 1,5 roku temu jakiś profil na last.fm.
W ciemno ściągnęłam płytę, która średnio mi podeszła, a teraz, po tak długim czasie sięgnęłam po nią ponownie i ...? Mile się zaskoczyłam.
Na krążku znajdziecie 25 utworów, które są bardzo ciekawie zaaranżowane muzycznie - mieszanka elektroniki, undergroundowych bitów ze szczyptą kiczu znaną z bardziej komercyjnych produkcji daje niesamowity efekt.
Zresztą warstwa liryczna i ilość 'masek', które przybiera Princess Superstar są bardzo różnorodne, przez co bardzo oryginalne i specyficzne.
Spokojnie mogę powiedzieć, że jest to ciekawy eksperyment, mający w sobie wiele świeżości, pomimo tego, że płyta ukazała się w sierpniu 2005 roku.
Polecam wszystkim, którzy lubią niecodzienne projekty.


TRACKLIST:

01. Intro via The Telepath
02. I Like It A lot
03. The Classroom
04. Famous
05. Dolly’s Duplicants
06. On Top Bubble
07. The Mysterious Hanger
08. Bad Girls N.Y.C.
09. 10,000 Hits
10. Quitting Smoking Song
11. Sex, Drugs & Drugs
12. Initially
13. I’m So Out Of Control
14. Coochie Coo
15. World Council Entertainment Dicktatorship
16. Perfect
17. What Do You Want?
18. Push, Make It Work
19. What You Gonna Do?
20. My Machine
21. The Death Of The Superstar
22. Artery
23. The Great Brain Revolution
24. The Happy
25. The End


Dodatkowo zamieszczam klip do utworu Perfect, który był pierwszym teledyskiem pochodzącym właśnie z albumu My Machine.



Oraz najbardziej znany kawałek Princess Superstar - Bad Babysitter



0 Comments: