Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

16 lipca 2007

.Zion I - True & Livin'


Zion I - duet z Oakland, ktory tworzą DJ Amplive i rapper Zion.
To juz inna historia niż z Prozack'iem, nie znalazłem ich sam, ktoś mi ich polecił dawno temu, ale co nie zmienia faktu, że można się tym dzielić.
"True & Livin'" to kawał dobrej muzyki, moimi faworytami na tym krążku są takie kawałki jak "Temperature" z gościnnym udziałem Talib'a Kweli i "Soo Tall".
Gorąco polecam!

Moja ocena 8/10


TRACKLIST:

01. True
02. Doin' My Thang
03. Bird's Eye View
04. The Bay
05. Luv
06. Soo Tall
07. I Need Mo
08. Rockin'
09. Temperature (Feat Talib Kweli)
10. One Chance
11. America
12. Poems 4 Post Modern Decay (Feat Aesop Rock)
13. Heads Up
14. Next To U
15. What U Hear (Feat Del)
16. Stranger In My Home (Feat Gift Of Gab)
17. Oh Lawd
18. Livin' (Feat Navarre)


29 Comments:

Anonimowy said...

Mind Over Matter - Moja Ocena 10/10!!! Gorąco Polecam!:)

guri said...

tak, to pierwsza plytka zion i, bardzo dobra z reszta ;d
za jakis czas tez wrzuce do niej linka, zeby ludy mogly sciagac ;p

Anonimowy said...

Spoko spoko ja czekam na cos rownie under like Prozac bo musze przyznac ze dzis mnie nie zaskoczyles:) Peace

guri said...

a to ja jestem tutaj od tego, zeby cie zaskakiwac? ;p
(zart)

beda wrzuty, a to czy kogos zaskocze czy nie to sie zobaczy :]

margolcia said...

:> cos bym skomentowała, ale się ugryzę w język.

guri said...

no wrzuc , bo teraz jestem ciekawy ;p

margolcia said...

z tym zaskakiwaniem chciałam coś dowalić, ale nie będę hejtować, bo sobie obiecałam, że się uspokoję z opcją na ciocię ciętą ripostę :D :P

guri said...

o fuck :|

Unknown said...

Widze ze tu trzeba jak w polityce ej - wiec moze jeszcze raz - Spoko spoko ja czekam na cos rownie under like Prozac bo musze przyznac ze dzis mnie nie zaskoczyles czyms czego bym nie znał tudzież wcześniej nie sluchał:) Peace

margolcia said...

ale my wiemy o co chodziło, po prostu moja głupawa się rozkręca na nowo :D
a Ty nie bluźnij!

guri said...

ja nie wiem o co ci chodzi! ;p
hahaha

margolcia said...

o to żebyś nie przeklinał :P :)

guri said...

dobra, whatever ;p

Unknown said...

Dokladnie Whatever:)

margolcia said...

nie ma whatevah! cisza mnie tu ma być ;P

:D

guri said...

odezwala sie ta, ktore burze wywolala ;p

margolcia said...

co złego to nie ja :) [anioł] buahahah xD

Anonimowy said...

ja juz znam takie "anioły" ;p

margolcia said...

taaak ;>

Anonimowy said...

tak, co jakis czas na takiego trafiam ;p

margolcia said...

haha, ja sobie wypraszam :P ja jestem niepowtarzalna :P

Anonimowy said...

no jasne, kazdy taki "aniolek" jest wyjatkowy haha ;p

margolcia said...

ale zabawne :P ja napisalam, ze jestem niepowtarzalna i bede przy tym obstawac :P

Anonimowy said...

jezeli na pewno nie masz siostry blizniaczki to ci wierze ;p

margolcia said...

mam siostre ale napewno nie blizniaczke :]

Anonimowy said...

to cie przebijam bo mam dwie ;p

margolcia said...

ale nie blizniaczki ;>

Anonimowy said...

no nie, ale jak sie patrzy na nasza trojke, to na pierwszy rzut oka widac, ze rodzenstwo ;p

margolcia said...

to chyba dobrze :>