Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

30 lipca 2007

.Viktor Vaughn - Vaudeville Villain & Venomous Villain



Vaudeville Villain




TRACKLIST:

01. Overture
02. Vaudeville Villain
03. Lickupon
04. Drop
05. Lactose and Lecithin
06. Dead Mouse
07. Open Mic Nite, Pt. 1 - Louis Logic, Lord Sear, Louis Logic, , Viktor Vaughn, Viktor Vaughn
08. Raedawn
09. Let Me Watch
10. Saliva
11. Modern Day Mugging
12. Open Mic Nite, Pt. 2
13. Never Dead
14. Popsnot
15. Mr. Clean
16. G.M.C.

Venomous Villain



TRACKLIST:

01. Viktormizor
02. Back End
03. Fall Back/Titty Fat
04. Doom On Vik
05. Rap Game (Manchild & Iz-Real)
06. Dope Skill (F/ Carl Kavorkian)
07. Doper Skiller (F/ Kool Keith)
08. Haberdashery (Interlude)
09. Ode To Road Rage
10. Bloody Chain (F/ Poison Pen)
11. Strange New Day
12. Pop Quiz (Remix)

9 Comments:

margolcia said...

thanx. :>

Wojtas said...

dwie świetne płyty, mistrzowski klimat.

guri said...

no problem :P

margolcia said...

dokładnie - od kilku dni próbowałam ściągnąć zarówno Viktor Vaughn jak i King Geedorah. Klimat faktycznie jest rewelacyjny .

guri said...

King Geedorah wrzuce Ci wieczorem, albo jutro rano :)

margolcia said...

ok :) juz sie nie moge doczekac.
to jak już masz taki dobry dzień to pomyśl jeszcze o Zev Love X i Metal Fingers:>

guri said...

ja mam same dobre dni, tylko musialem poczekac az ten aesop rock pojdzie troche nizej na blogu ;p
jak narazie ide do pracy zarabiac na zakupy u foot locker'a ;p
ale jak bedziesz mila to sie zastanowie :P

margolcia said...

spoko, ja dzisiaj też coś wrzucę ;> tylko martwię się o Twoją reakcję :P
ja natomiast śmigam dzisiaj po bilet na kemp i jakąś płytkę :>
uważaj, bo humoru nie mam niestety -znowu.

Anonimowy said...

nooo, straszna jest dzisiaj :P