Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

19 lipca 2007

.Supa Dave West


Supa Dave West czyli rapper i producent w jednym, szczerze mówiąc jest on dla mnie wielką zagadką, ponieważ w internecie jest bardzo mało informacji na jego temat. Pierwszy raz na jego produkcje natknąłem się jakieś 1,5 roku temu przy "odkryciu" Prozack Turner'a. Od razu spodobały i się jego beaty... i tutaj jest kolejny problem, jego kawałki są rówież trudno dostępne, jak narazie udało mi się skompletować nieco ponad 20, tak więc nie pozostało mi nic innego jak się z Wami nimi podzielić, chwilowo zamieszczam tylko 14 utworów, ale jeżeli się spodobają to oczywiście będzie kolejny upload.
Uważam go za świetnego producenta, będę dalej szukać informacji na jego temat, chociaż myślę, że będzie to nadal trudne.



01.Invincible ft Helixx C - Perfectionists
02.Prozack turner - What Is An MC?
03.Phife Dawg - Miscellaneous
04.Talib Kweli ft. Faith Evans - We Know
05.Talib Kweli ft. Common & A. Hamilton - Ghetto Show
06.De La Soul ft. Philly Black - The Souce
07.Talib Kweli ft. Kendra Ross - Won't You Stay
08.Mystic - No Competition
09.De La Soul - Watch Out
10.E-40 ft. Lil Mo - Thick'N'Thin
11.Supa Dave West - I Got Love (Instrumental)
12.Planet Asia ft. Ghostface - Real Niggaz
13.Prozack Turner - Forgettin' Is Long
14.Prozack Turner - My People Folks

7 Comments:

margolcia said...

I moja najukochańsza piosenka Prozacka - Forgettin' Is Long ..po prostu przekot! Nie skasowalam jej z mp3 playera od kiedy ja dostalam czyli fchuj czasu temu ;)

guri said...

to miło :)
sciagnij sobie dzisiaj to co wrzucilem, jest tam fajny kawalek w wykonaniu kobiet - invicible & helixx c - perfectionists

margolcia said...

Jasne, ze sprawdzę :)
Ale nie powiesz, że Forgettin' nie jest dobre - genialny tekst no i produkcja :) podkład ujął mnie już po pierwszym przesłuchaniu.

guri said...

teraz to mnie rozwalilas, zabrzmialo to jakbym ja kiedykolwiek powiedzial, ze forgettin is long jest zle o_O

no przeciez forgettin is long natchnelo mnie do sciagania prozacka bo jest naprawde zajebistym rapperem, wsrod bialych rapperow jest u mnie faworytem, a supa dave west tym beatem mnie rozwalil, po prostu kawalek jest genialny i zapamietam go jako klasyk!
ale jestem super, znalazlem taka muze :d ;p

margolcia said...

źle mnie zrozumiałeś :)
high five! za ten kawałek.

guri said...

ekhm... huge five! :P

margolcia said...

ale zabawne :P widziałam co napisałeś :P