Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

13 lipca 2007

.White Hip Hop: Prozack Turner



Prozack Turner
, bo właśnie jemu chciałem poświęcić trochę uwagi, uważam, ze warto. Tak więc jest to członek składu Foreign Legion (Kalifornia) współpracował między innymi z J Dilla, Pete Rock'iem, Madlibem, Organized Noize, The Alchemist, Supa Dave West (świetny producent), Dj Design czy Jake One. Tak więc jak widać nie z byle kim.
Słyszałem jego dwie płytki - "Death, Texas And Prozack" (genialna) i "Bangathon".
Ogólnie z białych rapperów jest u mnie faworytem, lubie jego flow, treści jakie niosą ze sobą jego teksty no i dobrze dobrane beaty.
Nie jest to dużo informacji na jego temat, bo tak naprawde w internecie jest bardzo malo o nim napisane, ale najważniejsza u artsty jest jego twórczośc, a nie biografia tak więc jak narazie polecam sprawdzic jego kawalki na myspace: http://www.myspace.com/prozackturner .
Jezeli ktos będzie zainteresowany to jutro postaram sie wrzucić linki do albumow.



9 Comments:

Unknown said...

Jeśli była byś uprzejma umieścic linki do tych albumów byłbym Bardzo Rad :) BigUpYa

Unknown said...

Był? jak Tak to przepraszam:)

Anonimowy said...

stary grabisz sobie u mnie ;p
ale sie poprawiles, za godzine beda linki do 2 albumow ;]

margolcia said...

czyzbys Pawle był jednak kobietą :> :P

Anonimowy said...

jestem kobieta tak samo jak ty mezczyzna okrutna malgorzato :P

margolcia said...

już mnie okrutną zrobił ;] tsaaa

Anonimowy said...

taka ksywe miala moja nauczycielka od polskiego w gimnazjum, a ze macie takie samo imie i w dodatku studiujesz polonistyke to pasuje ;p

margolcia said...

pfff do jakiejś starej raszpli mnie porównujesz ;] dzięki

Anonimowy said...

haha, po pierwsze to nie byla jakos bardzo stara, a po drugie to, ze miala taka ksywe to nie znaczy, ze jej nie lubilem, wrecz przeciwnie ;p