Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

30 lipca 2007

.Małgorzaty słów klika


Dzisiaj wypadałoby napisać krótkie podsumowanie naszej współnej pracy, która okazała się faktycznie bardzo owocna.
W tym tygodniu na liczniku uderzyło 10000 wejść, a 20 lipca na blogu gościliśmy 416 użytkowników - to naprawdę duży sukces.
Poza tym udało się nam utworzyć blogową grupę na last.fm oraz radio, którego możecie słuchać na stronie.
Powstał dział z rekomendacjami oraz w ramach cyklu Back To The Old School , autorskie pasmo: Throwback Of The Week, którym zajmuje sie Jackson.
A to dopiero początek.
Liczę na Waszą cierpliwość i nawołuję do pozostawiania komentarzy lub wpisów w shoutboxie - chcemy wiedzieć, że faktycznie ktoś to czyta - w ten sposób współtworzycie z nami blog.
Dodatkowo muszę podsumowac ankietę, którą prowadziliśmy jakiś czas temu.
Cieszy mnie różnorodność Waszych gustów, choć w odpowiedziach przeważał TrueSchool, następnie Oldschool, a zaraz za nim Abstract.
Dzięki temu wiemy, co wrzucać i polecać, aby tafić do wszystkich czytelników.
A tymczasem żegnam się z Wami i do następnych 'kilku słów'

Nie byłabym sobą, gdybym się nie pochwaliła dzisiejszymi zdobyczami :D sasasa.

4 Comments:

Anonimowy said...

moje zdjecie z black thought'em przebija wszystkie, nawet zdjecie z kno i deacon'em z cunninlynguists nie byloby takie wazne ;p
ale mam nadzieje zobaczyc twoja fotke wspolna z nimi ;d ewentualnie mozesz sobie strzelic fote z dilated peoples ;p
bedzie fajnie ;d ja szukam koncertu eryki badu w londynie, jak bedzie to jade na bank, jak narazie wiem, ze w sierpniu zawita w amsterdamie wiec mysle, ze londynu nie ominie :)

Anonimowy said...

a tak w ogole to widze, ze ktos to czyta, bo rejestruje mi sie liczba sciagniec alubmow , ktore wrzucam i samych rootsow bylo 40 sciagniec :d

jackson said...

ja tez mam sie chwalic zdobyczami? :D :D :D a w nastepnym wydaniu mojego AUTORSKIEGO kacika bedzie cos z 1988 na samplu z Curtisa Mayfielda :]

margolcia said...

o proszę :> kto przemowil 'ludzkim glosem' :>
Guri trzymaj kciuki, zebym załapała się na fotę z Bahamadią :D