Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

8 czerwca 2007

.Mr. J. Medeiros - Of gods and girls


Na 24 lipca przewidziana jest premiera płyty Mr. J. Medeiros'a (członka The Procussions) pt. Of gods and girls.
Wydawnictwo ukaże się pod szyldem Rawkus Records.
Bardzo mnie cieszy fakt, że przy tworzeniu tej płyty pomagali m.in. Illmind, czy 20Syl.
To daje nadzieję, że płyta będzie naprawdę dobra.


TRACKLIST:
01. Amelie f/20Syl of Hocus Pocus (produced by 20Syl)
02. Silent Earth (produced by Mr. J Medeiros)
03. Strangers (produced by Stro the 89th Key)
04. Constance (produced by Mr. J Medeiros)
05. Change f/Strange Fruit and Rez of Procussions (produced by Illmind)
06. King Of Rock Bottom f/DJ Vajra (produced by Joe Beats)
07. Half A Dream f/Marty James of One Block Radius (produced by 20Syl)
08. Keep Pace (produced by Mr. J Medeiros)
09. Money f/Pigeon John and DJ Vajra (produced by Stro the 89th Key)
10. Her Wings (produced by Headnodic)
11. Apathy f/DJ Vajra (produced by 20Syl)
12. Call You (produced by Mr. J Medeiros)
13. Honest Man’s Hustle (produced by Stro the 89th Key)
14. Constance Remix (produced by Joey Beats)
15. Silent Earth Remix (produced by Ohmega Watts)
16. Keep Pace Remix (produced by Stro the 89th Key)

8 Comments:

guri said...

kochana, jaki 24 lipca? ;p
http://www.rapsubs.com.ua/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=130810

zeby ruski byli przed nami, no wiesz Ty co ;p

enjoy! :>

margolcia said...

Oj tam, niech cmokną misia w kalkulator.

ale dziękuje :)

guri said...

no i jak mozesz mowic, ze ja Cie nie wspieram ;p

margolcia said...

wspierasz materiałem :P ale nie dobrym słowem :P o!

guri said...

no jak to nie! ;|
ze co, niby ma mi sie zebrać dodatkowo na jakies wyznania? ;p
lepiej wez sprawdz wiadomosci na last.fm i zobacz jak ja o Ciebie dbam! ;p

margolcia said...

ja Ci nie mowie, ze masz mi tu z wyznaniami jakimis wyskakiwac :P poprostu mam swoj poglad na ten temat :P

guri said...

dobra ja koncze swoja przygode z tym blogiem ;p i tak nikt nie docenia tego co robie tylko hejtuje ;p
ale bede sprawdzac jak sie rozwija :)

margolcia said...

bu... nie lubie Cie :(

ale ta płyta jest genialna - teraz tylko ona leci na moim winampie.