Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

29 czerwca 2007

.Heineken Open'er Festival: Dzień Pierwszy



Dzisiaj rozpoczyna się 3 dniowa uczta muzyczna. Zabawa na Scenie Głównej rozpocznie się o godzinie 19. Pierwszego dnia zagrają m.in. The Roots i Dizzee Rascal.
Kto pojechał niech się cieszy, ja mocno ubolewam nad tym, że nie udało mi się tam być (sugeruje, żebyście dzisiaj mnie nie męczyli głupotami).
Liczę, że ktoś do mnie zadzwoni i da posłuchać Rootsów na żywo.


Scena Główna

19.00 The Car Is On Fire
21.00 Sonic Youth
23.00 The Roots
01.00 Laurent Garnier

Scena Namiot

17.00 Afro Kolektyw
18.30 Pink Freud
20.00 EastWest Rockers
22.00 Dizzeee Rascal
23.30 Freeform Five
02.00 The Strike Boys

3 Comments:

guri said...

przyznam sie publicznie - KOCHAM THE ROOTS :D
haha :D
koncert zycia :D:D:D
a Ty dodawaj nowe notki, bo ludzie glodni newsow ;p

margolcia said...

najlepiej te od Ciebie ;>

guri said...

no to sa zdjecia slabej jakosci i w ogole amatorskie, ale jezeli bedziesz chciala to nie mam nic przeciwko ;)