Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

13 czerwca 2007

.Dizzee Rascal - Maths n' English


Jeszcze nic nie napisałam o panu pochodzącym z wysp, a powinnam zrobić to już dawno. Nowa płyta jest dobra, bardzo nie odbiega od oryginalnego stylu Rascala, ale też wnosi jakąś świeżość do jego twórczości.
W utworze 'Wanna be' wspomagany jest przez Lily Allen. Czego chciec więcej?
Zabierajcie się za słuchanie.

TRACKLIST:


01. World Outside
02. Pussy'ole
03. Sirens
04. Where's Da G's
05. Paranoid
06. Suck My Dick
07. Flex
08. Da Feelin'
09. Bubbles
10. Excuse Me Please
11. Hard Back (Industry)
12. Temptation
13. Wanna Be
14. You Can't Tell Me Nuffin'

Chciałam podać linka, ale jakoś nie mogę go znaleźć.

2 Comments:

Anonimowy said...

Ajjj powtórzę się heh przesłuchałam raz, drugi i nie potrzebuję więcej, a raczej nie chcę ajjjjjj mocne brzmienie... zostawiam "Paranoid", "Flex", "Da Feelin'" i "Excuse Me Please", które mi podeszły, reszta delete. Nie mój klimat niestety :)

Anonimowy said...

jak dla mnie świetny album... i o ile zgodzę się, że nie wnosi nic nowego do flow Rascala (wciąż ze słuchu rozumiem jakieś 15% tekstu :]) to w warstwie muzycznej chyba jest nieco łatwiej, przystępniej i może trochę bardziej hiphopowo (?)