Szukaj nas na:
Nasza grupa na last.fm My na Myspace My na Naszej Klasie

30 maja 2007

.Common na Coke Live Music Festival



W tym roku tego typu wiadomość pisałam kilka jak nie kilkanaście razy i ciągle mogę się na dziwić jak to się stało, że aż tylu wspaniałych artystów odwiedza nasz kraj.

Kolejną niespodzianką krakowskiego festiwalu będzie właśnie Common (wytwórnia Okayplayer) znany z genialnych tekstów i bardzo specyficznego głosu.

Współpracował m.in. z The Roots, Mos Defem, J Dilla, Billalem, a aktualnie jest w trakcie wydawania swojej kolejnej płyty [część utworów już wyciekła - do znalezienia na: www.urban-tasty.blogspot.com].

Poza Commonem koncert dadzą również: Lily Allen, Rihanna, Faithless.


Informacje szczegółowe:

24 i 25 sierpnia, Kraków, Błonie

Sprzedaż biletów:
Od 23 kwietnia 2007 do 15 czerwca:

Karnet bez pola namiotowego - 120 PLN
Karnet z polem namiotowym - 135 PLN

Od 16 czerwca:
Karnet bez pola namiotowego - 150 PLN
Karnet z polem namiotowym - 165 PLN
Od 16 czerwca:Bilety jednodniowe

10 Comments:

Unknown said...

no juz coraz lepiej a jak z ciara ?? bedzie ??

margolcia said...

O Cici nic jeszcze nie wiadomo.

Happy Vege said...

jejku, jak by byla Ciara to ja bym chyba UMARLA ZE SZCZESCIA!!! ale i tak juz powoli umieram z powodu Commona ;D

Unknown said...

a wybieracie się na ten festival ?? bo ja myślę cały czas

::: PLANET HIP HOP ::: said...

Aay mwah biaches!! XD new rapu blog info i mp3?? aight Szyk i elegancja to powodzenia gwarancja..

pozdro

BIA

Happy Vege said...

ja jade, dzis bede z moim manem ustalac co i jak no i jak sie dogadamy to jutro kupuje bilety :)

Unknown said...

a wbijacie na pole namiotowe czy jakiś hotel ??

Happy Vege said...

ja albo u znajomych albo hotel pod Krk.

guri said...

cholera!
juz mowilem jak się ciesze nie?
w koncu prawdziwy rap w polsce!
i w dodatku okayplayerowcy przyjezdzaja :)
dobrze, ze chociaz moge jechac na the roots, bo common raczej mnie ominie, dowiem sie w tym tygodniu.
teraz wolalbym nie jechac, tylko zostac i posluchac "the tlight" na bicie j dilla na zywo ^^

siostra said...

na Commonie to ja tez musze byc